viasyl.reismee.nl

Bijna,

Over 24 uur zit ik 10.456 kilometer verderop, dat is met de auto 142 uur rijden aan een stuk door zonder te stoppen. Gelukkig mag ik met KLM mee en vlieg ik morgen om 10:10 vanaf Amsterdam het avontuur tegemoet. Wat gingen de afgelopen dagen opeens snel en wat moest ik naar mij idee nog veel doen wat achteraf allemaal wel mee viel ???? Mijn koffer is gepakt en alles staat vertrek klaar maar eerst nog heerlijk een laatste nachtje in mijn eigen bedje!

Laat hier je email achter en krijg een berichtje als ik weer een blog online heb staan, de volgende is vanuit Tanzania > -> -> ->

Reacties

Reacties

Hellen

De vliegreis zit er op. Veel plezier in Tanzania. We volgen je. Succes

Dick van der Kraan

Hoi Syl. je bent veilig aangekomen en je eerste nachtje in Tanzania heb je achter de rug. groeten uit een warm nederland

Pieterjelles@outlook.com

Met een mengeling van jaloisie en trots wens ik je goede weken. Trots om dat het geen vakantie is maar je tracht verlichting te brengen bij mensen die het niet zo goed hebben. Trots op mijn familie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active