viasyl.reismee.nl

Nog 14 dagen!

Ja ja over 14 dagen precies zit ik nu in het vliegtuig. Vlieg ik ergens boven de Sahara opweg naar Tanzania om daar voor 2 maanden vrijwilligerswerk te gaan doen. Spannend maar ook super gaaf dat ik er heen ga =) De laatste lijstjes met to do dingen worden afgestreept en de laatste dingen zijn geregeld! het komt steeds dichterbij =)
De eerste maand zit ik op het project bij de Kilimanjaro en de andere maand ga ik naar de kust bij het plaatsje Tanga. Er is vrij weinig wifi daar maar ga toch proberen elk weekend een kleine update op deze blog te plaatsen! Je kan je aanmelden zodat je een berichtje krijg als ik weer wat heb geschreven maar zet de link ook op facebook!

Kaarten sturen is het proberen waard, wie weet:
Camp Tanzania
Po Box 137
Tanga
Tanzania

Lieve reisgroetjes Sylvia

Reacties

Reacties

Hellen

Ik ga de postduif vast trainen. Succes met de voorbereidingen. Nog sponsor spullen meenemen?

Marita

Heel veel succes Syl! Prachtig dat je dit weer gaat doen.
Ik ga je verhalen volgen;) X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active